14 lip 2013

Letnie kolory hoi

Muszę hurtem wstawić bo przecież nie będę 5 postów dziennie wstawiać. A chciałabym wszystkie pokazać... Nawet te duże i małe, brzydkie i ładne, kołki i rosnące:))

rebecca, jest ich tam ze 3 i każda inna


 surigaoensis
 nicholsoniae
 verticillata

 sipitangensis
 waymaniae, przypomniała sobie 3 węzły niżej, że listka ma wypuścić :D

 citrina
 publicalixsilver pink
 kerri a w tle deykei
pottsii
 sulawesii gps 8845
 meliflua
 globulosa, nawet mucha się załapała
 bordenii po strzyżeniu ruszyła (ucięłam jej 1,5 metra przyrostu)
 fraterna
 sulawesi 8898
 quinquenervia, będzie miałą towarzystwo bo to najgorszy kołek jaki mi się trafił
 i moja perełka i sprinterka, 
walliniana


 prawie na koniec gwiazda działki, wybaczcie, że tyle razy już ją pokazywałam ale nie mogłam się oprzeć:))


 Dziś obydwie już razem wsadziłam, to był eksperyment jak wybarwia się wisząca a jak stojąca, wynik podobny jednak ta wisząca więcej dostała słońca.
A na koniec 2 carnosy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz