15 lip 2013

Hibiskus 'Snow Queen' i wypadki albo przypadki hoi

Dostałam go jakiś czas temu z wymiany za hoye.Nie przepadam za variegatami ale nie było wyboru... Szał hibków był... Już minął bo kwitną tylko jeden dzień, kwitną i śmiecą. Liście gubią i wypuszczają na nowo, rosną chwasty i trza plewić w doniczkach. To nie dla mnie. Są bo są. Jak nie chorują to je podjada coś. Gąsienica albo przędziorek.







Hoya sp. Jasper Blink ...
Stoi na działce, słońce ma od rana do wieczora, ładnie się wybarwiła, niedługo minie rok jak ją mam. Połowe z niej poszło w Polskę ale...
Kiedy nie pójdę na tą działkę leży! Codziennie! Czy to kot czy to wiatr czy ciężkość liści- ma pokaleczone listki i szkoda mi jej. Przywiozłam do domu (rowerem, po drodze zgubiłam trochę keramzytu) i coś muszę z nią zrobić aby się nie przewracała. Kamieni jej nie wepchnę ale zmienię może kratkę i zawinę na 2 strony? Ciężka jest jedna strona...










 I niedługo zakwitnie mi pierwszy raz lacunosa '...' napiszę jak zakwitnie aby nie zapeszać:)
 I 'Eskimo' też straszy

1 komentarz:

  1. Jasperkę wstaw dodatkowo w ciężką, ceramiczną lub glinianą doniczkę. Powinno pomóc.

    OdpowiedzUsuń